Nasi dostawcy to nasi partnerzy, z którymi budujemy długofalowe relacje. Zależy nam, by mogli oni rozwijać własne biznesy niezależnie od czynników zewnętrznych. W związku z aktualną sytuacją gospodarczą spowodowaną epidemią COVID-19 i w trosce o swoich partnerów biznesowych uruchomiliśmy program pomocowy Wspieramy naszych dostawców.
Jednym z ważniejszych wyzwań w dobie COVID-19 jest utrzymanie płynności finansowej, która pozwala funkcjonować i rozwijać się w długiej perspektywie czasu, dlatego większość inicjatyw w ramach programu wsparcia dostawców koncentruje się właśnie wokół tego aspektu.
Nasz program obejmuje trzy obszary:
– Pieniądze za faktury na koncie nawet w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez nas faktury.
– Swobodny wybór faktur do szybkiego rozliczenia oraz termin wcześniejszego uzyskania środków.
– Niski koszt finansowania wcześniejszej płatności.
– Waluty zarówno w PLN jak i EUR.
– Elektroniczny obieg dokumentów.
– Minimum formalności – bez zdolności kredytowej, bez zabezpieczeń.
Uzyskaj dodatkowe informacje kontaktując się z kupcem Grupy Żywiec dedykowanym do współpracy lub pod adresem: wspieramy@grupazywiec.pl
– Bardzo atrakcyjne, specjalnie wynegocjowane stawki ubezpieczenia OC i AC.
– Możliwość rozłożenia płatności składki nawet na 12 rat.
– Uproszczony, szybki proces podpisania polisy.
– Szeroki zakres terytorialny ochrony AC (brak wyłączeń Rosji, Białorusi, Ukrainy i Mołdawii).
– Zakres ochrony AC oparty na All risks (rozszerzony o koszty odtworzenia tablic rejestracyjnych).
– Zniesiony udział własny w standardzie (możliwość wprowadzenia ze zniżką).
– Suma ubezpieczenia nie zmniejsza się po szkodzie AC.
– Serwisowy wariant likwidacji szkód dla pojazdów do 16 lat.
– Bezskładkowe włączenie klauzul dotyczących braku ważnych badań technicznych, ładunkowej oraz kluczyków.
– Ubezpieczenie obejmuje podwyższone koszty holowania pojazdu po szkodzie.