36% wykorzystanych przez nas surowców pochodziło ze zrównoważonych upraw
Podczas 4 koncertów Męskiego Grania wraz z Fundacją Recal zebraliśmy ponad 40 tys. puszek
Obniżyliśmy zużycie wody w naszych browarach do 2,65 hl/hl
Żywiec najcenniejszą marką piwa w Polsce #1 (798 mln PLN) według rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek
Obniżyliśmy emisje CO2e o 30% względem poprzedniego roku
Stworzyliśmy koalicję Dbamy o Wodę z Żywcem Zdrój aby chronić wodę na Żywiecczyźnie
27% wykorzystanych przez nas surowców pochodziło ze zrównoważonych upraw
Jako jedna z pierwszych spółek giełdowych w kraju zaraportowaliśmy zgodnie z wymogami taksonomii
Zadbaliśmy o bezpieczeństwo naszych pracowników, zaopatrując ich w środki ochrony osobistej.
Pomogliśmy lokalom gastronomicznym, odbierając od nich niesprzedane piwo w ilości 35 tys. kegów o wartości ponad 6 mln złotych.
Wsparliśmy służbę zdrowia, przygotowując napoje bezalkoholowe i dostarczając je bezpłatnie do ponad 150 placówek medycznych w Polsce.
Zadbaliśmy o nasze społeczności lokalne, dostarczając wszystkim mieszkańcom Żywca bezpłatne płyny dezynfekujące.
Pamiętaliśmy o planecie, zbierając blisko 40 tys. butelek zwrotnych z mieszkańcami Namysłowa, Warki, Elbląga, Leżajska i Żywca podczas kampanii „Daj butelce drugie życie”.
Jesteśmy efektywni!
Zostaliśmy wyróżnieni tytułem
najbardziej efektywnej firmy 20-lecia w prestiżowym konkursie Effie Awards
Promujemy opakowania zwrotne.
Wspólnie z mieszkańcami Żywca zbieraliśmy butelki zwrotne podczas Świątecznej Zwrotki Ż. W ciągu 10 dni zebraliśmy 6800 butelek!
Wspieramy odpowiedzialną konsumpcję.
Kampania Trzymaj Pion dotarła do 1 mln osób, wzmacniając przekaz – alkohol, tylko dla pełnoletnich.
Dbamy o bezpieczeństwo.
W tym roku 1700 naszych pracowników wzięło udział w specjalnych szkoleniach dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa.
90% naszych zakupów pochodziło od polskich dostawców
Promujemy picie z głową. Kampania Trzymaj Pion dotarła do 750 tys. osób.
Wspólnie z pracownikami
zachęcaliśmy konsumentów
do kupowania i oddawania przyjaznych dla środowiska butelek zwrotnych.
Poprzez Fundusz Społeczny Grupy
Żywiec wsparliśmy realizację
18 projektów społecznych
w miejscowościach, w których warzymy nasze piwo.
W tym roku 20 mln butelek zwrotnych więcej wróciło do nas dzięki podniesieniu kaucji do 50 gr. Skutek? Niższa o 500 ton emisja CO2
W tym roku 96% chmielu który użyliśmy do warzenia naszego piwa pochodziło od polskich rolników
W tym roku 3,5 mln młodych dorosłych już wie, że odpowiedzialni imprezowicze czerpią z życia więcej, dzięki kampanii Trzymaj Pion
W tym roku Oferujemy najszerszy na rynku wybór piwbezalkoholowych, znajdziesz je w Strefie Zero
W tym roku Zmniejszyliśmy o 45% naszą emisję CO2 od początku 2008 roku.
W tym roku 164 900 plastikowych kubków tyle udało się zebrać z terenu festiwalu Open’er w 2016 roku wraz z miłośnikami muzyki
W tym roku 54% naszego piwa w 2016 roku sprzedaliśmy w najbardziej przyjaznych dla środowiska opakowaniach zwrotnych.
W tym roku 30 projektów społecznych zostało dofinansowanych grantami w ramach Funduszu Społecznego Grupy Żywiec
Infolinia płatna wg taryfy operatora:
801 540 450
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej,
VIII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego,
nr KRS 0000018602,
NIP: 553-000-72-19,
Kapitał Zakładowy 25 678 342,50 zł.