Celem praktyk i staży w Grupie Żywiec jest pozyskanie i rozwój młodych talentów, poprzez ambitne zadania oraz uszytą na miarę ofertę rozwojową. Chcemy by nasi stażyści i praktykanci obejmowali role specjalistyczne oraz kierownicze w Polsce i w ramach całej Grupy HEINEKEN, a także byli ambasadorami firmy.
Od praktyk i staży zaczynali między innymi: Dyrektor Finansowy – Członek Zarządu, Senior Brand Manager marki Żywiec, Kierownik ds. Personalnych dla działu sprzedaży, Młodszy Kierownik ds. Innowacji, Kierownik ds. Operacji Magazynowych w Browarze Żywiec czy Kierownik Działu Trade Marketingu.
Grupa Żywiec jest liderem w branży piwnej piw premium i innowacji, a Marka Żywiec to „Najmocniejsza Polska Marka 2016”w kategorii napojów alkoholowych, w rankingu Rzeczpospolitej. Jeśli chcemy utrzymać tą pozycję i osiągać sukces w biznesie potrzebujemy w organizacji głosu młodych pokoleń reprezentujących oczekiwania konsumentów z pokolenia Y i Z.