TATRA, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, rozpoczyna kampanię TV. Jest to kontynuacja strategii komunikacji, w której marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak odwaga, doświadczenie i zaufanie. Emisja spotów rozpoczyna się 16 maja 2016 r.
Tatra, marka o górskich korzeniach, w swojej komunikacji podkreśla znaczenie hartu ducha i wewnętrznej siły, która jest istotna nie tylko w górach, ale też w codziennym życiu. W najnowszym spocie przypomina, że góry to żywioł, z którym mogą mierzyć się tylko prawdziwi faceci. Uosobieniem tej wewnętrznej siły jest Góral, którego konsumenci znają już z poprzednich spotów Tatry.
Historie, które pokazujemy w spotach Tatry, podkreślają charakter marki. Opowiadamy w nich o ludziach, którzy dzięki sile charakteru odważnie stawiają czoła wyzwaniom. Góral z naszego spotu jest godny zaufania i szacunku – to wartości bliskie naszym konsumentom.
Kampania telewizyjna startuje 16 maja 2016 r. Spoty 30s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i wybranych stacjach tematycznych. Spot można obejrzeć także na FB Tatry.
Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.