Adam Nawałka bohaterem kampanii piwa Warka

Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z Warką. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet.

To będzie wyjątkowy rok dla piłkarskich kibiców w Polsce. Już w czerwcu nasi zawodnicy znów dostarczą nam mnóstwo emocji mierząc się w Rosji z najlepszymi reprezentacjami na świecie. Częścią tego piłkarskiego święta jak zawsze będzie Warka, od lat towarzysząca kibicom w najważniejszych dla nich momentach.

Elementem tegorocznej kampanii marki będzie współpraca z trenerem Adamem Nawałką, który doprowadził naszą drużynę do ćwierćfinału mistrzostw kontynentu i pierwszej dziesiątki rankingu reprezentacji narodowych. Selekcjoner zagra główną rolę w nowych spotach telewizyjnych, z których pierwszy wyświetlany będzie już od 19 marca. Odwiedzi planetę Warka i osobiście będzie się przyglądał przygotowaniom kibiców do najważniejszej piłkarskiej imprezy roku.

Rozpoczynający się w 14 czerwca turniej będzie prawdziwym świętem futbolu. Do tak ważnego wydarzenia trzeba się odpowiednio przygotować, a nikt nie zna się na tym lepiej niż trener Adam Nawałka. Wraz z selekcjonerem Warka opracowała już taktykę na najbliższe miesiące i przygotowała dla kibiców mnóstwo atrakcji, dzięki którym fani piłki nożnej poczują klimat wielkiego piłkarskiego widowiska – mówi Ewelina Kawnik, Kierownik Markietingu Marki Warka.

Obecność Adama Nawałki w nowej kampanii to kolejny element podkreślający piłkarski charakter Warki. Od 2015 roku marka jest sponsorem rozgrywek UEFA Europa League a przed EURO 2012, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski, zorganizowała akcję „Do Hymnu”, w ramach której Mazurka Dąbrowskiego dla reprezentacji zaśpiewało ponad 72 tys. osób.

Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej w Polityka Prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.